شیوه نامه دستورالعمل اجرایی نحوه صدور پروانه تخصصی

بروزرسانی: 30 آبان 1402
1167 بازدید

در ادامه روند ساماندهی مشاورین املاک و بازنگری در نحوه صدور پروانه کسب و همچنین الزام به دریافت پروانه تخصصی توسط متقاضیان ، اولین جلسه ساماندهی مشاورین املاک و خودرو در خصوص صدور پروانه تخصصی در تاریخ 1402/08/16 با حضور افخمی مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان تهران ، شبیبی معاون اسناد اداره کل و روسای اتحادیه های املاک و خودرو استان تهران به میزبانی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تهران برگزار گردید .

یکی از مباحث مهم این جلسه نحوه برگزاری کلاس های تخصصی و مدارک مورد نیاز متقاضی جهت ثبت نام و شرکت در این کلاس ها بررسی شد که آقای علی درخشانی به عنوان رییس اتحادیه املاک شهرستان رباط کریم نیز نقطه نظرات و همچنین معظلات پیش روی همکاران را ارائه نمودند .

در نتیجه این جلسه مقرر شد کلیه متقاضیان تا تاریخ 1402/09/04 کلیه مدارک خود را ( دانلود از بخش فرم های داری این سایت ) به اتحادیه تحویل داده و در صورت عدم حضور و اراده طبق ماده 27 قانون نظام صنفی با آنها برخورد خواهد شد .

لازم به ذکر است این طرح با استقبال همکاران سطح شهرستان رباط کریم و پرند مواجه شده و طبق آخرین آمار تا تاریخ 1402/08/30 نزدیک به 200 نفر نسبت به دریافت فرم ها و ارائه مدارک اقدام نموده که هیئت مدیره و کارکنان اتحادیه بر خود لازم می دانند که از همکاری صمیمانه همکاران در این خصوص کمال تشکر و امتنان را دارد .

مطالب مرتبط